Nowe opakowania produktów HUMANA

Zmieniają się gusta, trendy i świat wokół nas. Pragniemy wychodzić naprzeciw potrzebom i upodobaniom naszych klientów. Zależy nam na tym,  aby nasze nowoczesne produkty miały opakowania, które pod każdym względem będą spełniały oczekiwania odbiorców.

Chcemy, aby opakowania naszych produktów były jeszcze bardziej czytelne, żeby przekazywały wszystkie najważniejsze informacje w jeszcze bardziej jasny i czytelny sposób.


Chcemy także, aby mamy łatwiej odnajdywały nas na półkach i aby wystarczyło krótkie spojrzenie dla stwierdzenia, że jest się we właściwym miejscu, „w domu”.


Dlatego zmieniamy szatę graficzną naszych opakowań.
Dla szybkiej identyfikacji, motywy graficzne - owieczki i serca - będą obecne na wszystkich kartonikach, słoikach, butelkach i opakowaniach typu Tetra. Różne będą natomiast kolory, inne dla mlek początkowych, następnych, hipoalergicznych i tych przeznaczonych dla dzieci o specjalnych wymaganiach żywieniowych.


W centralnej części umieściliśmy dużą, jasną graficzną informację o rodzaju mleka i wieku, dla którego jest przeznaczony dany produkt.


Na dole po prawej stronie naszej firmowej owieczki, w formie ikon, są podane najważniejsze cechy mleka, a na bocznej ściance, wokół butelki, jest zamieszczone ich rozwinięcie.
Mamy nadzieję, że nowe opakowania przyjmą Państwo życzliwie i że się Państwu spodobają.

Jest jeszcze jeden powód, dla którego zmieniamy opakowania.
Nasi Rodacy coraz więcej podróżują, można ich spotkać nie tylko w Europie, lecz także poza nią. Podróżują także maluchy, nawet te kilkumiesięczne.


O ileż łatwiej znaleźć mamie właściwe dla dziecka mleko, jeżeli niezależnie od kraju, w którym przebywa, na półce w sklepie lub w aptece znajduje dobrze znaną owieczkę, serduszko, duże i czytelne oznaczenie wieku oraz znany kolor pudełka. Nie trzeba szukać i denerwować się, czy aby na pewno ukochane maleństwo dostanie do jedzenia mleko które najbardziej lubi i które jest dla niego najwłaściwsze.


Nowe opakowania produktów Humana będą jednakowe we wszystkich krajach, do których są one eksportowane. 

Nowe opakowania będą wprowadzane na rynek systematycznie, na przestrzeni następnych miesięcy. W handlu będą zatem dostępne nowe i dotychczasowe opakowania, aż do wyczerpania zapasów tych ostatnich.