Get the Flash Player to see this player.
Get the Flash Player to see this player.

Podniesienie odporności jesienią – sok z aceroli

Wzbogacona dieta jest naturalną szczepionką na sezon jesienno – zimowy. To nie tylko pora na rozgrzewające herbatki, ale także na witalne soki. O odporność jesienią dla całej rodziny warto zadbać wraz ze sklepem internetowym DrogeriaZdrowie.pl Przeczytaj jakie soki zawierają dużo witaminy C i jak je podawać dzieciom?

Witamina C to gwarancja odporności -  bariera chroniąca organizm przed bakteriami i wirusami. Po przebytej infekcji sprzyja odbudowie uszkodzonych komórek i tkanek. Należy unikać syntetycznej witaminy, a dostarczać ją z naturalnych źródeł.

Pokarmy i napoje bogate w witaminy C – warto je włączyć w jesienne menu. W roli naturalnej szczepionki dla całej rodziny świetnie sprawdzą się soki na odporność z wysoką zawartością witaminy C. Wśród nich numer jeden to sok z aceroli.


Zamiast cytryn – sok z aceroli
Czy wiesz, że jeden owoc aceroli ma tyle witaminy C, co kilogram cytryn? Dlatego ta pochodząca z wysp karaibskich i Ameryki Środkowej odmiana wiśni  wiedzie prym pod względem zawartości witaminy C. Acerola jest źródłem naturalnej, lewoskrętnej witaminy C, wykorzystywanej w sokach, suplementach diety najwyższej jakości.
Od niedawna acerola występuję w suplementach typu syrop na odporność dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym, choć najlepiej sięgnąć po acerolę w czystej postaci. Wówczas można także przyrządzać z niej domowe smakołyki typu galaretki lub dodawać do potraw. Obok tranu, to najlepszy naturalny sposób na odporność w czasie sezonu infekcji. 

Inne soki wskazane w dbaniu o jesienną kondycję to sok a acai, sok z aloesu, sok z żurwiny, z jagód goji, aronii. Aby cenne składniki były dobrze wchłaniane powinny pochodzić ze zdrowych sprawdzonych źródeł – z upraw ekologicznych. Wysokiej jakości ekologiczne soki witalne bez konserwantów i dodatku cukru dostępne są w  DrogeriaZdrowie.pl 

Dieta na jesień
Na koniec - pamiętajmy, że jesienna dieta sprzyjająca odporności powinna opierać się głównie na pełnoziarnistych zbożach i kaszach, gotowanych warzywach (warzywa surowe wychładzają organizm i zmniejszają odporność), roślinach strączkowych i olejach tłoczonych na zimno.